Frivillige

Praktisk info

Påmelding: mail til: inge@non-stopdogwear.no

Før arrangementet vil dere få utdelt crew –vester og mat. Under arrangementet trenger vi hjelp til flere ting. Felles for alle frivillige er at de vil være tilstede på starten og hjelpe hvert enkelt spann fra bilen og frem til stadion der starten er. Det er behov for to personer på hvert hundespann.

Videre fraktes de frivillige til sine arbeidsoppgaver enten på stadion, eller ute i løypa. Arbeidsoppgavene presenteres under.

Infomøte frivillige: Info kommer

Arena

Torsdag/fredag rigger vi sjekkpunkt og stadion.

Fredag kveld: Noen kjørere ankommer og vi må organisere parkering etter startnummer.

Handling av kjørere fra bil til start.

Tidtaking

Vakthold i traseen

Løypekryss med veipassering mm.

Målgang:

Ved målgang kommer mange spann samtidig, og frivillige må ta hånd om spannene og handle tilbake til bilen.

Registrering:

Fredag kveld/lørdag morgen: Kjørerne ankommer og får utdelt nummer

Opprydding:

Merking av løypa skal ryddes vekk, potesokker plukkes, stadion skal ryddes god som ny, slik at vi tar vare på naturen og kan komme tilbake neste år. Hundebæsj skal fjernes.

Spesialfelt:

Tidtaking – her må du ha kompetanse for å være med.

Vel møtt til et arrangement utenom det vanlig der du kommer på tett på kjørere og hunder.